in

M44 – úttalan utakon

A mobilitási hét egyik legnagyobb érdeklődésre számot tartó rendezvénye az M44-es elkerülő előrehaladásáról szólt – volna. Ha lenne előrehaladás. Ugyanezeket a diákat láttuk pont egy éve, ugyanettől a fiatalembertől, Csicsely Gábortól, a NIF Zrt. képviseletében. A kezdés valószínűsíthető (!) időpontját 2012 és 2014 közé teszik. Nem túl biztató, hogy ilyen távolságra is csak ekkora szórással tudnak jósolni. Mindenesetre a kapákat még nem kell élezni, de ha ennyire nem történik semmi, akkor a kaszák kiéleződnek maguktól is.

A kecskeméti csatlakozási pont még mindig a levegőben lóg, de a csabai rész sem haladt egy centit se előre. Az utóbbinál annyi a könnyebség, hogy ott csak három változat közül nem tudnak dönteni, de a Kecskemétet elkerülő szakasznál még azt sem tudják, hogy merről kerülje el a várost. Egy korábbi megbeszélésen Polgármesterünk és Domokos László azt próbálták elérni, hogy ne Szeged felől csatlakozzon az M5-ösbe, hanem észak-nyugaton, Pest felé, hiszen innen a főváros irányába szeretnénk eljutni. A kecskemétieknek továbbra sem érdekük ezt a térséget bekapcsolni az ország gazdasági vérkeringésébe, valószínűleg ezért is tökölnek vele ennyit, aminek meg is van az eredménye, a Mercedeszes projektet már lefölözték.

Vélemény, hozzászólás?

Illegálisan Elvesztett Tárgyak Osztálya

Bringára, magyar!