Connect with us

Subscribe

Hírek

Nyári gyerekek a Balaton-parton… avagy gyakorlós gyerekek a Duna-parton

Végre elérkezett a nap, amikor az 51 gyakorlós kisdiák 5 tanító nénivel elindult a nyári táborba. A Future park volt az első állomás Budapesten. Tényleg olyan volt, mintha a jövőben jártunk volna. Estére megérkeztünk Szentendrére a Pap-szigetre, ahol 5 napot töltöttünk. Másnap reggel a városnézés következett. Szűk utcákon át jutottunk le a Duna partjára, ahol megálltunk és csodáltuk az ország legnagyobb folyóját. Délután lézerharcot vívtunk egymással. Szerda reggel a Tömegközlekedési Múzeumban volt lehetőségünk felszállni a régi nem működő BKV járművekre. Délután túráztunk a patakokkal körbeölelt Dera- szurdokban. Csütörtökön ellátogattunk a Szentendrei Skanzenbe, ahol láttunk régi borbély és fodrász szalont, és a többi régi mesterséggel is megismerkedtünk. Fára másztunk, hogy megkóstolhassuk a zamatos epret. Amikor a szállásra visszaértünk, megkezdődött a búcsú buli. Sokat mulattunk és énekeltünk. Péntek délelőtt bepakoltunk a bőröndbe. Az utolsó napon lekváros palacsinta volt az ebéd.  Elindultunk hazafelé, de megálltunk az Elevenpark játszóházban. Nagy élmény volt, sok játékot kipróbáltunk. Mikor a busz beért Szarvasra, visszaszámoltunk és éljeneztünk. Mindenki örült, hogy újra láthatja az imádott családját, de szomorúak is voltunk, hogy vége lett ennek a szuper nyári tábornak. Gyakorlósnak Szentendrén is jó volt lenni!

Hunya Karina, Kasnyik Hédi, Sindel Janka, Szabó Panna Vivien 4. osztályos tanulók

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kiemelt

Dr. Melis János és Hodálik Pál (Fotó: Hegedűs Éva) Dr. Melis János és Hodálik Pál (Fotó: Hegedűs Éva)

Hodálik: A városnak fontos a Vasipari

Gazdaság

Samu Tamás Gergő (Fotó: Hegedűs Éva) Samu Tamás Gergő (Fotó: Hegedűs Éva)