in

Trindem – őrület

trindem100806

Hőség. Szünidő. Kipihentség. Kreativitás. Őrültség. Mindez kellett ahhoz, hogy ez az érdekes öszvér feltűnhessen a város utcáin, nem kis derültséget keltve a járókelőkben. A tandem jellegű bicikli ugyanis nem kétkerekű, hanem három. Ezenkívül jellemzője még, hogy nem merev a váza, hanem csuklik a középső tengely felett, mint a csuklós busz. Elméletileg egy szűk kanyarvételnél előfordulhat, hogy a kormányos már ráfordult a Deák Ferenc utcára, míg a mitfárer még a Szabadság utcán teker.

trindem100806Megkérdeztük a feltalálót, hogy sikerült ennyire kipihenni magát a szünetben. Norbi készségesen elmondta, hogy egyébként is szeret a garázsban bütykölni, ami most rosszbicikli-túltengésben szenved. Az egyik kerékpárnak az első kereke defekt miatt ki volt véve, és addig kerülgette, hogy villáskulcsot ragadott és rácsavarozta az üres első villát egy másik bringa hátsó tengelyére. Kézenfekvő, nem? Kétüléses szerkezet révén a teszthez szükség volt egy másik vállalkozó kedvű, hasonló pihentségi fokú és befogadóképességű társra, így esett a mitfárer szerepe az osztálytársra, Bencére, akit azóta a szülei alig látnak otthon a tesztvezetések miatt.

A próbautak azt mutatják, hogy a szerkezet működőképes, de a nagyobb testtömegűnek kell előre ülni. A párossal szerte a városban össze lehet futni, de óvatosan közelítsék meg őket, nehogy szó szerint összefutás legyen a dologból, mert még berepülés alatt van a szerkezet! A szerkezet egyik nagy előnye, hogy nem kell keresni, hogy hol támassza le az ember a bringáját, mert kicsit kanyarba állítva stabilan ott lehet hagyni, megáll a három kerekén.

Kíváncsiak lennénk, hogy hány, ilyen módon egymásra épített kerékpárt lehet még így meglovagolni!

{jomcomment}

Vélemény, hozzászólás?

galambos100805

Antibékalencse-csoport akcióban

foci100806

Újra az NBIII-ban a Szarvasi FC