Menu
in ,

Szarvas Város Önkormányzata ASP-központhoz való csatlakozása

Szarvas Város Önkormányzata 2017. május 2-án támogatásban részesült a Közigazgatási- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program, „KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” című felhívásból. A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósult meg, 9 millió forint vissza nem térítendő, 100 százalékos támogatási intenzitású, európai uniós támogatás segítségével, mely projektnek befejezési időpontja 2018. 06.30. napja.

Projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00824
Az ASP projekt segítségével az Önkormányzati Hivatal egységes informatikai háttérre alapozott, központi adatkezelő rendszert vezetett be. Az eszközbeszerzés során munkaállomások, monitorok és kártyaolvasók kerültek beszerzésre.

A projekt keretein belül az alábbi feladatok kerültek megvalósításra:
− Önkormányzati Adózási szakrendszer törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladatok teljes körű ellátása céljából.
− Gazdálkodási szakrendszer az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából.
− Az iratkezelő szakrendszert a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében. Az ingatlanvagyon-kataszter rendszert a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítására.
− A hagyatéki leltár szakrendszert az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtésére.
− Az Ipar-kereskedelem szakrendszert az érintett helyi vállalkozások, törvényben nyilvántartásának vezetésére.
− Az elektronikus űrlap-szolgáltatást az elektronikus ügykezelés bevezetése.
− Az Önkormányzat által használt szakrendszerek adatainak migrálása az ASP szakrendszeribe

Szarvas Város Önkormányzata / Sajtóközlemény

Exit mobile version