in , , , ,

Gyémántot nyert Szarvas a Városmarketing Díj versenyen

Mihály Mariann

Újabb marketing-kommunikációs díjat nyert el a szarvasi központú Körös-menti Turisztikai Egyesület (TDM). A márciusi Iránytű 2015 versenyen megszerzett elismerés után a szarvasi turisztikai egyesület ezúttal a Városmarketing Díj pályázaton szerezte meg a szervezet és Szarvas számára a „Városmarketing gyémánt” védjegyet.

A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Országos Városmarketing Díjra 2014-es kampányával pályázott: a szarvasi központú Körös-menti Turisztikai Egyesület (TDM) 2014-es kommunikációs kampányának célja Szarvas és környéke (Szarvas, Kondoros, Békésszentandrás, Csabacsűd) természeti, kulturális és gasztronómiai örökségének népszerűsítése, országos szintű megismertetése volt.

A TDM elmúlt éves munkáját és erőfeszítéseit a térség turisztikai mutatóinak folyamatos és lendületes – olykor az országos átlagos is meghaladó mértékű – emelkedése mellett most az Országos Városmarketing Díj versenyen elnyert gyémánt védjegy is igazolja.

Az elismeréssel a Körös-menti TDM elnyerte a jogot a „Városmarketing gyémánt” díj 2015 logó használatára.

A turisztikai egyesület 2014-ben számos platformon és valamennyi médiatípusban növelni tudta megjelenéseinek számát, amelynek köszönhetően például a közösségi médiában a hasonló profilú szervezetekhez képest kiugró mértékben tudta növelni követőinek, rajongóinak számát – ezen keresztül pedig Szarvas és környékének ismertségét országos szinten is.

Az elmúlt esztendőben a TDM olyan sikeres sorozatokat futtatott a közösségi médiában, mint a Gasztrocsütörtök (titkos Körös-menti receptek sorozata), vagy a Körös-menti Kvízóra, de az egyesült kezdeményezésére indult az ország számos távoli pontján működő hasonló szervezettel való – a maga nemében egyedülálló – együttműködés, a Nagy Programválasztó Szerda. Az elmúlt év második felében a TDM elkészítette a Szarvas és környékének értékeit bemutató imidzsfilmjét, amely – különösebb kiegészítő reklám nélkül is – már az év végére több mint tízezres megtekintést ért el.

A most elnyert Városmarketing Gyémánt védjegy rövid időn belül a második sikeres szereplést jelenti a TDM életében: a szervezet Békés megyéből egyedüli indulóként jutott idén márciusban az Iránytű 2015 turisztikai-kommunikációs verseny döntőjébe, ahol a megtisztelő negyedik helyet szerezte meg.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ

www.korostourist.hu

www.facebook.com/korosmenti.egyesulet

Instagram :: korosmentitdm :: #korosmenti

Tetszett a cikkünk?

Összefogás a falusi turizmusért

A Mezőgazdasági Bizottság módosító javaslata szerint visszamenőleges hatállyal könnyebbé válik a jogszerű földhasználat igazolása