in ,

Félpályás forgalomkorlátozás mellett megkezdődött az M44-re vezető bekötő felújítása

Félpályás forgalomkorlátozás mellett megkezdődött az M44-re vezető bekötő felújítása (Fotó: Babák Zoltán)

Zajlik a Szarvast és Szentest összekötő 4401-es út 0+820 – 5+280 kilométerszelvények közötti szakaszának felújítása. Ez szarvasira lefordítva az M44-es és a Szentesi útba becsatlakozó Gárdonyi Géza utca közötti 4460 méteres szakaszt jelenti.

A munkaterület átadása április 6-án megtörtént. A munkák várható befejezési időpontja augusztus eleje.

Jelenleg az M44-hez közeli szakaszon dolgoznak a gépek.

Tegnap készült felvételeinken látszik, hogy nem csak egyszerű aszfaltozásról van szó, néhol alapig felszedték a pályaszerkezetet.

A felújítás forrását a Magyar Falu Útfelújítási Program biztosítja.

Szarvas város polgármestere, Babák Mihály minden erejét és befolyását latba vetve szeretné elérni, hogy a felújítás ne csak az orosházi út csatlakozásáig történjen meg, hanem a 44-es főútig a Kazinczy utcai szakasz is. Ezzel kapcsolatban írt egy levelet a Magyar Közút Nonprofit Kft. igazgatójának, amiben arról nyilatkozott, hogy csak akkor járul hozzá a felújítási munkálatokhoz, amennyiben az általa kért szakasz javítása is megtörténik. A munkák elkezdődtek, ami vagy azt jelenti, hogy elfogadták polgármesterünk ultimátumát, vagy azt, hogy nem.

Jó hír, hogy a megyehatár és az M44-es közötti 729 méteres szakasz felújítása is elkezdődik. Ennek befejezési határideje június 5.

Arról, hogy mi is változik, mire a gépek levonulnak, érthető magyarázatért nem kell messzire mennünk, csak Szentesig.

Szabó Zoltán Ferenc szentesi polgármester lakosságot tájékoztató levelében olvashattuk egy, a szintén a Szentesre vezető 4401-es utat érintő felújítás kapcsán a következőket:
A 13+400 és a 18+671-es kilométerszelvények közé eső szakasz javítása most zajlik. A munkaterületet március 16-án adták át a kivitelezőnek, akinek 135 nap áll a rendelkezésére, azaz július végére kell elkészülnie vele.

A szentesi polgármester informatív leveléből kiderül, hogy a megsüllyedt részeknél a teljes pályaszerkezetet cserélik, a meglévő útfelületre kétrétegű megerősítő aszfaltréteget építenek be, a buszöblöket és a peronjaikat is felújítják, végül tartós útburkolati jeleket festenek fel, valamint a sérült KRESZ-táblákat is cserélik.

A kivitelezés alatt minden említett szakaszon félpályás forgalomkorlátozásra számíthatnak az úton közlekedők.

What do you think?

Ön mire jogosítaná fel a védettségi igazolással rendelkezőket?

Boronyák Gergely és Timkó János a Hurok két személyre című tragikomédiában

Tragikomédia után pszichodárma a Cervinus Teleátrumban